Желаещите да подадат сигнали, могат да ползват безплатни телефони в комплексите, както и да пишат електронни писма, съобщи  началникът на институцията в крайморския град Христо Милев.

По Великден и в началото на лятото инспекторите от КЗП ще проверят първо дейността на хотели и ресторанти, които са хванати в нарушение през миналата година.

По думите му основните оплаквания на потребителите миналото лято са били от неработеща техника в местата за почивка, мръсни помещения и ограничена като асортимент или с лошо качество храна. Освен това са подавани сигнали срещу туроператори за недобре организирани почивки и разминавания между платените пакети и реално получените услуги.

Качеството на стоките и защитата на потребителите бяха тема днес на кръгла маса, организирана от Центъра за качество на стоките и потребителска защита към Икономическия университет във Варна в партньорство с Държавната агенция за метрологичен и технически надзор и КЗП. Форумът бе под егидата на Министерството на икономиката и бе посветен на Световния ден на потребителя 15 март.