46-годишната Светлана Хънт кацна в морската столица по обяд с полет на Turkish Airlines от Истанбул.

Празничното посрещане включваше водна арка за Боинг-а, с който 35-милионният пътник пристигна във Варна.

Вижте снимки >>>


"Шокирана съм. Никога не съм печелила", сподели американката, след като разбра, че е юбилейният пътник.

Светлана Хънт разкри, че се връща от Дубай, където учи синът й, предаде Дарик.

Тя е майка на 3 деца и съпруга на изпълнителния директор на девненския завод "Агрополихим" Филип Ромбаут, който е белгиец.

Хънт е собственик на фондация "Лъки Хънт", която се занимава с изоставените, малтретирани и бездомни кучета в Девня.

"В сърцето си съм българка", сподели още американката, която живее в Калифорния.

Като 35-милионен пътник тя получи двупосочен самолетен билет до дестинация по избор и уикенд за двама в 5-звезден хотел в Поморие.

"Фрапорт туин стар еърпорт мениджмънт" АД е германо-българскa компания, която спечели концесия за управление на летищата във Варна и Бургас за 35 години.

За 10 години над 300 000 полета

"За 10 години, откакто "Фрапорт Tуин Стар Еърпорт Мениджмънт" АД стана концесионер на летищата във Варна и Бургас, са обслужени повече от 300 000 полета", съобщи главният изпълнителен директор на компанията Улрих Хеппе при посрещането на 35-милионния пътник на двете летища от началото на концесията.

По думите му това е голямо постижение, защото в сравнение с началото преди десет години, е постигнат 32 процента ръст.

Той обясни, че на двете летища в сравнение с началото на концесията през 2006 година се обслужват с 1 милион пътници повече годишно.

Хеппе съобщи още, че през тази година лятото е рекордно за двете летища за последните десет години.

На летището във Варна ръстът на пътниците е с 21 процента, а в Бургас - с 22 на сто в сравнение с миналата година. Той изрази надежда в края на годината общият ръст на двете летища да е 22 процента.

Компанията разработва специална програма за зимния сезон, чиято цел е да се увеличат полетите, съобщи още Хеппе. Той обясни, че през зимния период авиокомпаниите не желаят да летят толкова много до Варна и трябва да се сподели рискът и те да бъдат мотивирани да пътуват повече и през това време на годината.

По думите му компанията е направила специална програма, която е мотивираща за нейните клиенти с допълнителни неща.

Това е специална маркетингова програма, като в същото време се водят разговори и с други участници по веригата, включително и с кметовете по черноморския регион, за да бъде създаден фонд за развитие на авиокомпаниите. Благодарение на него трябва да бъде повишен броят на тези авиокомпании, които летят тук през зимния период, обясни Хеппе.

Той допълни, че в момента програмата се дискутира с хотелиери, туроператори и кметове и изрази надежда, че за следващия зимен период тя ще има реализация.