Това е 12-ият търговски обект от веригата. Размерът на инвестицията възлиза на 4 млн. евро, предаде Insurance. За първите посетители на "Пикадили" – Mall Varna в деня на откриването домакините са приготвили специални изненади.
Всеки клиент ще получи на входа на обекта брандирана монета - ключ за "Пикадили". Монетите с ключодържател ще служат за отключване на колички и са специално изсечени в Монетния двор. От "Пикадили" са предвидили също така да раздават мостри на елитни марки кафе, зехтин и захарни изделия, както и томболи с подаръци от най-големите доставчици на супермаркета. В търговската зала посетителите ще могат да получат тестери качествена козметика, а бюти консултанти ще ги съветват безплатно за най-подходящите разкрасяващи продукти. Съботният ден – 14 юни, ще бъде изцяло посветен на семейството и децата. Предвидена е мини-изложба на детски снимки, а клиентите ще могат да спечелят професионално заснемане на своите малчугани. "Пикадили" е българска верига супермаркети с 14-годишна история. Магазините от тази марка заемат 15% от пазара на съвременните форми на търговия с хранителни стоки у нас (супермаркети и хипермаркети). Веригата разполага с 12 обекта със средна търговска площ от над 4 000 кв. м, разположени в четири града – София, Варна, Бургас и Велико Търново. 42 % е ръстът на оборота на магазините през януари 2008 г. в сравнение със същия месец на 2007 г. До края на 2008 г. се предвижда и въвеждането в България на нов бранд „Темпо” - обекти от типа софт дискаунтър, които ще бъдат изградени в градовете с население над 100 000 жители и в търговските центрове в периферията на големите градове. Първите два магазина „Темпо” ще бъдат в София.